Hyvä yhteys työkavereiden kesken ei vain tee tiimistänne vahvempaa, se on hyväksi myös sinulle...
Sinua voisi kiinnostaa myös nämä
Decentralized autonomous organization
Hajautetut autonomiset organisaatiot (Decentralised Autonomous Organisation, DAO) ovat vieneet...
The emotions behind your money habits
Tapasi käyttää rahaa, paljastaa sinusta paljon: toiveitasi, pelkojasi, unelmiasi ja muita...
8 ways you can improve your communication skills
Johtajan kyky viestiä selkeästi ja tehokkaasti työntekijöiden, tiimien ja koko organisaation kanssa on menestyvän liiketoiminnan kulmakivi. Nykyajan monimutkaisessa ja nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä, jossa käytössä on satoja erilaisia viestintätyökaluja, erilaisia työskentelymalleja (läsnäolo-, etä- ja hybridityöskentely) sekä monikulttuurisia tiimejä eri aikavyöhykkeillä, tehokas viestintä on entistäkin tärkeämpää – ja samalla haastavampaa. Viestintätaidot voivatkin olla johtajan kriittisin taito. Artikkelista löydät kahdeksan vinkkiä, jotka auttavat sinua kehittämään viestintätaitojasi.
Siirry artikkeliin >>