Ollaksesi paras, sinun on opittava parhailta. Artikkelista löydät 10 parasta käytäntöä ja neuvoa...
Sinua voisi kiinnostaa myös nämä
The Rise And Fall Of Customer Experience In Banking
Finanssialan toimijat ovat pitkään uskoneet, että ainoa keino erottautua on erinomaisen...
Tulevaisuus kohtaa muotoilun
Tulevaisuus kohtaa muotoilun -sarjan toisen aamutilaisuuden teemat ovat asiakaskokemus, johtaminen...
Why companies fail at customer experience
Miksi yritykset eivät onnistu tuottamaan tyydyttävää asiakaskokemusta – onko syy siinä, etteivät yritykset välitä? Eikö yrityksillä ole resursseja? Eivätkö panostukset maksa itseään takaisin? Kyse ei ole mistään yllämainitusta ja silti yritykset epäonnistuvat asiakaskokemuksen muotoilussa. Videolla Yves Van Vaerenbergh, professor of Customer Experience Management, kertoo mistä tämä johtuu ja mitä asiakaslähtöisyys ja hyvän asiakaskokemuksen muotoilu vaatii.