Digitaalinen kaksonen on virtuaalinen jäljennös mistä tahansa fyysisessä maailmassa sijaitsevasta...
Sinua voisi kiinnostaa myös nämä
The future of B2B sales is hybrid
Hybridimyynnin odotetaan olevan vuoteen 2024 mennessä vallitseva myyntistrategia...
Data-Driven Design
Datan arvo on tunnistettu useiden organisaation toiminnassa, mutta miten dataa hyödynnetään...
Insights to impact: Creating and sustaining data-driven commercial growth
B2B-myyntiympäristössä tapahtuu mullistuksia, ja datan ja analytiikan käyttö kasvun moottorina on nousemassa keskiöön. Lue artikkeli saadaksesi selville 1) miten menestyvät B2B-yritykset yhdistävät dataa ja analytiikkaa, 2) millä tavoin yritykset löytävät ja priorisoivat kasvumahdollisuuksiansa datan avulla, 3) kuinka monikanavaiset asiakaspolut ja kampanjasuunnittelu liittyvät kestävään kasvuun, 4) miten myyjiä tuetaan tiedolla ja tehokkailla työkaluilla, 5) mikä merkitys on jatkuvalla oppimisella ja 6) miten yritykset saavat lisäarvoa datastaan.
Siirry artikkeliin >>