Yritykset ympäri maailmaa keskittyvät juuri nyt digitaaliseen kaupankäyntiin ja pyrkivät tuottamaan...
Sinua voisi kiinnostaa myös nämä
Why companies fail at customer experience
Miksi yritykset eivät onnistu tuottamaan tyydyttävää asiakaskokemusta – onko syy siinä, etteivät...
The future of drones is autonomous
Kuvittele, jos sinulla olisi pään ympärillä kuusi silmää kahden sijasta – näkisit kaiken...
The future of B2B sales is hybrid
Hybridimyynnin odotetaan olevan vuoteen 2024 mennessä vallitseva myyntistrategia asiakasmieltymysten muutosten ja etäpainotteisen vuorovaikutuksen vuoksi. Hybridimyynti mahdollistaa laajemman ja syvemmän vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa tuottaen jopa 50 % parempaa tulosta kuin perinteisemmät mallit. Menestyvät B2B-bisneksessä toimivat organisaatiot siirtyvät kohti hybridimyyntiä neljän onnistumista tukevan toimenpiteen kautta, joihin lukeutuvat ketteryys, datan hyödyntäminen, teknologia ja uudet kyvykkyydet.
Siirry artikkeliin >>