Hybridimyynnin odotetaan olevan vuoteen 2024 mennessä vallitseva myyntistrategia...
Sinua voisi kiinnostaa myös nämä
How To Future-Proof Supply Chains
Monen muun asian ohella pandemia vaikutti myös logistiikkaan ja toimitusketjuihin, ja aiheutti...
9 trends that will shape work in 2024 and beyond
Vuonna 2023 liikejohtajat ja organisaatiot kohtasivat monia haasteita, kuten inflaatio,...
Video quick take: Sitecore’s Steve Tzikakis on why experience is redefining the future of business
Yritykset ympäri maailmaa keskittyvät juuri nyt digitaaliseen kaupankäyntiin ja pyrkivät tuottamaan yksilöllisiä ja saumattomia käyttökokemuksia asiakkailleen useissa eri kanavissa. Asiakaskokemus näissä lukuisissa kanavissa onkin tämän päivän kriittisin brändiarvoa edistävä tekijä. Asiakkaat haluavat rakentaa suhteita ja saada kokemuksia mieluummin kuin vain ostaa tuotteita. Positiiviset kokemukset rakentuvat erityisesti hetkistä, joissa asiakas saadaan yllättymään ja ilahtumaan. Nappaa videosta talteen Steve Tzikakisin kolme pointtia, joihin kiinnittää huomiota asiakaskokemusta muotoillessa.