Hissipuhe on kiteytetty, suullinen esittely palvelusta, konseptista tai liikeideasta. Hissipuheen...
Menetelmät
Menetelmämme perustuvat muotoilun ja ennakoinnin työkaluihin sekä harjoituksiin, jotka ovat lukuisissa työpajoissa testattuja ja hyviksi havaittuja. Menetelmät tukevat yhteistyötä niin kasvotusten kuin online-alustoilla.
Hypoteesien testaus
Hypoteesien eli olettamusten testaus on oleellinen osa muotoiluprosesseja. Muotoiluprosessien...
Avainluvut
Avainlukumenetelmä on ketterä tapa arvioida uuden palvelukonseptin ansaintalogiikkaa sekä...
Impact-effort -priorisointi
Ideoiden priorisointi on tärkeää, kun edetään kohti konkretiaa ja valmista konseptia. Impact-effort...
Liiketoimintamalli
Liiketoimintamalliin kuvaukseen tarkoitettu Business Model Canvas (BMC) on Strategyzer-yrityksen...
Ideointi
Ideointia tehdään muotoiluprosessin eri vaiheissa sekä systemaattisesti että satunnaisesti....
OKR-suunnitelma
OKR, eli Objectives and Key Results, on tavoitteiden johtamisen malli, jonka avulla ylätason...
Palvelumainos
Palvelumainos on kuvitteellinen mainos palvelusta. Mainoksen avulla konsepti kiteytetään...
Palvelukonsepti
Palvelukonsepti on suunnitellun palvelun kokonaiskuvaus, jossa käydään läpi palvelun keskeinen...