Asiakaspolku kuvaa asiakkaan kokemuksen lineaarisena polkuna jaettuna tapahtumiin ennen...
Menetelmät
Menetelmämme perustuvat muotoilun ja ennakoinnin työkaluihin sekä harjoituksiin, jotka ovat lukuisissa työpajoissa testattuja ja hyviksi havaittuja. Menetelmät tukevat yhteistyötä niin kasvotusten kuin online-alustoilla.
Palvelun tuotantokaavio
Palvelun tuotantokaavio eli Service Blueprint on palveluiden kehittämisen työkalu, jonka avulla...
Palvelupolku
Palvelupolku kuvaa palvelukokemuksen lineaarisena polkuna asiakkaan näkökulmasta. Palvelupolun...
Persoona
Persoonakuvaus auttaa ymmärtämään palvelun asiakasta tai käyttäjää syvällisemmin. Asiakas- tai...
Rautalangat
Rautalankamalli (wireframe) on yksinkertainen prototyyppi digitaalisesta palvelusta tai vaikkapa...
Storyboard
Storyboard-nimitys viittaa elokuvan tekemisessä hyödynnettävään kuvakäsikirjoitukseen, jossa...
Tarinankerronta
Tarinankerronta on puhuttelevaa, tunteisiin vetoavaa ja vaikuttavaa kommunikointia....
Strateginen ennakointi
Strategisen ennakoinnin menetelmäpohjan avulla voidaan luoda kattava ymmärrys tulevaisuuden...
Arvon kuvaus
Arvon kuvaus -menetelmä on tarkoitettu arvojen ja niiden vaikutusten kuvaamiseen. Menetelmä on...